Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu LIFE pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464).
Rodzaj zamówienia: dostawa.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Zaprojektowanie tablic informacyjnych naściennych, banerów rolowanych (roll-up) i ścianki reklamowej w ramach realizacji projektu LIFE pn.: "Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego" LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 (B7, D1).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie
pn.: Zapytanie ofertowe.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej współpracy i stałego kontaktu z Zamawiającym.
5. WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej:
posiadania wiedzy i doświadczenia.
Szczegóły dotyczące warunku udziału i oceny spełnienia warunków znajdują się w dokumencie
pn.: Zapytanie ofertowe
6. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy składać do 8 czerwca 2021 r., wyłącznie w formie elektronicznej, na adres e-mail:
dos@opolskie.pl.
O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu e-mail na skrzynkę Zamawiającego.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Zleceniodawca poprawi w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Cena musi uwzględniać koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- posiadać datę sporządzenia i podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
- zawierać nazwę, adres, numer NIP, numer telefonu, adres poczty elektronicznej Wykonawcy;
- zawierać cenę netto i brutto oraz stawkę VAT w złotych polskich;
- zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- zawierać uzupełnione i podpisane załączniki: Załącznik nr 2. Spełnienie warunku udziału, Załącznik nr 3. Wykaz wykonanych dostaw;
- zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
8. KRYTERIUM WYBORU OFERT
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o kryteria i ustaloną punktację. Szczegóły znajdują się w dokumencie
pn.: Zapytanie ofertowe
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i uzyskała łącznie ze wszystkich kryteriów oceny ofert największą liczbę punktów. Ocena punktowa zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia.
9. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie:
https://bip.opolskie.pl/2018/06/ochrona-danych-osobowych/
zamieszczona jest klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.
W wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęło 11 ofert:
1) REKUS Iwona Świderska - Warszawa
termin złożenia oferty: 07.06.2021 r. godz. 10.41 (drogą elektroniczną)
2) Exact Jolanta Trącewicz - Łomianki
termin złożenia oferty: 07.06.2021 r. godz. 14.55 (drogą elektroniczną)
3) PRINTMEDIA24 XERODRUK Sp. z o.o. Sp.k - Warszawa
termin złożenia oferty: 07.06.2021 r. godz. 13.38 (drogą elektroniczną)
4) dB Unlimited Ludmiła Śnieżko - Warszawa
termin złożenia oferty: 09.06.2021 r. godz. 00.01 (drogą elektroniczną)
5) 3R Agencja Reklamowo- Marketingowa Sylwiusz Gruś - Brzeg
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 08.45 (drogą elektroniczną)
6) Drukarnia Wilekoformatowa CITYDRUK Sp. z o.o. - Wałbrzych
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 11.54 (drogą elektroniczną)
7) Extend Vision Sp. z o.o. - Kraków
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 15.16 (drogą elektroniczną)
8) Omega Sp. z o.o. - Katowice
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 15.30 (drogą elektroniczną)
9) Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe ALVA1 Dariusz Ostrowski – Ruda Śląska
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 20.07 (drogą elektroniczną)
10) dB Unlimited Ludmiła Śnieżko – Warszawa
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 23.59 (drogą elektroniczną)
11) P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama – Wieluń
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 13.59 (drogą elektroniczną)
Dziewięć ze złożonych jedenastu ofert spełniało warunki określone w ogłoszeniu.
Oferty odrzucone:
1) dB Unlimited Ludmiła Śnieżko – Warszawa
termin złożenia oferty: 09.06.2021 r. godz. 00.01 (drogą elektroniczną)
OFERTA ZŁOŻONA PO TERMINIE
2) 3R Agencja Reklamowo- Marketingowa Sylwiusz Gruś - Brzeg
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 08.45 (drogą elektroniczną)
WYKONAWCA NIE SPEŁNIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, NIE DOSTARCZONO
WYMAGENEGO OŚWIADCZENIA stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wybrana oferta:
P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama
98-300 Wieluń, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 13
telefon: +48 799 399 484
e-mail: kontakt@wielkareklama.eu
Uzasadnienie:
Oferta uzyskała największą ilość punktów wg ustalonego kryterium wyboru ofert, a tym samym firma P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama została wybrana na Wykonawcę dostawy.
Uprzejmie informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 130 tys. zł została zawarta umowa z Wykonawcą:
P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama
98-300 Wieluń, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 13
Termin podpisania umowy:
Umowa nr DOŚ-VI.042.3.2021 podpisana w dniu 30.07.2021 r. w Opolu.
Koszt realizacji zadania: 11649,33 zł brutto, 9471,00 netto.