Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu LIFE pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464).
Rodzaj zamówienia: dostawa.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Zaprojektowanie tablic informacyjnych naściennych, banerów rolowanych (roll-up) i ścianki reklamowej w ramach realizacji projektu LIFE pn.: "Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego" LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 (B7, D1).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie
pn.: Zapytanie ofertowe.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej współpracy i stałego kontaktu z Zamawiającym.
5. WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej:
posiadania wiedzy i doświadczenia.
Szczegóły dotyczące warunku udziału i oceny spełnienia warunków znajdują się w dokumencie
pn.: Zapytanie ofertowe
6. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy składać do 8 czerwca 2021 r., wyłącznie w formie elektronicznej, na adres e-mail:
dos@opolskie.pl.
O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu e-mail na skrzynkę Zamawiającego.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Zleceniodawca poprawi w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Cena musi uwzględniać koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- posiadać datę sporządzenia i podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
- zawierać nazwę, adres, numer NIP, numer telefonu, adres poczty elektronicznej Wykonawcy;
- zawierać cenę netto i brutto oraz stawkę VAT w złotych polskich;
- zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- zawierać uzupełnione i podpisane załączniki: Załącznik nr 2. Spełnienie warunku udziału, Załącznik nr 3. Wykaz wykonanych dostaw;
- zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
8. KRYTERIUM WYBORU OFERT
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o kryteria i ustaloną punktację. Szczegóły znajdują się w dokumencie
pn.: Zapytanie ofertowe
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i uzyskała łącznie ze wszystkich kryteriów oceny ofert największą liczbę punktów. Ocena punktowa zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia.
9. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie:
https://bip.opolskie.pl/2018/06/ochrona-danych-osobowych/
zamieszczona jest klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.