Wersja historyczna publikacji, ważna od: 13.11.2024 12:44:58 do: nadal, opublikowana przez: Paweł Wójcik

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznegopn. Zakup wyposażenia niezbędnego do działalności statutowej Fundacji

W dniu 08 listopada 2024 r. została złożona przez Fundację "SILESIA" oferta na realizację zadania publicznego pn. Zakup wyposażenia niezbędnego do działalności statutowej Fundacji. Złożoną ofertę zamieszcza się: 1) w Biuletynie Informacji Publicznej Samorządu Województwa Opolskiego 2) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole 3) na stronie internetowej Samorządu Województwa Opolskiego, pod adresem www.opolskie.pl. Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r., poz. 1491) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty. Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 20 listopada 2024 r., w jednej z wybranych form: 1) mailowo na adres: ddo@opolskie.pl 2) osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w: a) punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, Ostrówek 5-7, w Opolu, b) Departamencie Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu, 3) listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Ostrówek 5-7, 45-082 Opole. Dla zachowania terminu wniesienia uwag, liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:13-11-2024
Data ważności:20-11-2024
Osoba odpowiedzialna:Barbara Kamińska - Dyrektor Departamentu Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego

Załączniki

Metryczka

Dokument wytworzył:Fundacja "SILESIA"
Data wytworzenia:08.11.2024
Godzina wytworzenia:10:12
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry