1. NAZWA PROJEKTU LUB PROGRAMU
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: zapytanie ofertowe dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł).
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25).
Rodzaj zamówienia: usługa.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa tłumaczenia w zakresie języka angielskiego w ramach realizacji projektu LIFE pn.: “Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 (C2, D1, D2) finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
3. WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej:
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 22 marca 2022 r. do godz. 12:00, wyłącznie w formie elektronicznej, na adres e-mail:
dos@opolskie.pl.
O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu e-mail na skrzynkę Zamawiającego.
Cena powinna zawierać takie, elementy jak jednostkową cenę netto; cenę brutto, przedstawione na załączonym do ogłoszenia formularzu, stanowiącym
załącznik nr 1. Wzór formularza ofertowego.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- posiadać datę sporządzenia i podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
- zawierać nazwę, adres, numer NIP, numer telefonu, adres poczty elektronicznej Wykonawcy;
- zawierać cenę netto i brutto w złotych polskich;
- zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1. Wzór formularza ofertowego do zapytania ofertowego;
- zawierać uzupełnione i podpisane załączniki: załącznik nr 2. Spełnienie warunku udziału; załącznik nr 3. Wykaz wykonanych usług;
- oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
- zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Przesłanki odrzucenia oferty:
- oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem punktów 13.9 oraz 13.10,
- została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
7. KRYTERIUM WYBORU OFERT
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i uzyskała łącznie ze wszystkich kryteriów oceny ofert największą liczbę punktów.
Ocena punktowa, o której mowa powyżej zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert bądź odstąpienie od podpisania umowy po wyborze oferty najkorzystniejszej z wykonawcą, który przedstawił tę ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od podpisania umowy, zamawiający ma prawo zlecić realizację zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą w dalszej kolejności liczbę punktów.
Po dokonaniu wyboru Wykonawcy Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie nie krótszym niż 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Zamawiający poprawi w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie – omyłki nie budzące wątpliwości bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy ją i równie łatwo wskaże ten sam sposób jej poprawienia; o oczywistości omyłki świadczy więc kilka w/w cech, w tym sposób jej powstania – jednak ten sposób powstania musi wynikać wprost z charakteru omyłki, a nie z przeprowadzonego badania, co oznacza, że każdy powinien wskazać ten sam sposób powstania omyłki,
- oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
– niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Omyłka rachunkowa w obliczaniu ceny to omyłka w przeprowadzaniu rachunków na liczbach. Omyłka rachunkowa w obliczaniu ceny oznacza omyłkę rachunkową, która dotyczy obliczenia ceny, przy czym musi mieć ona charakter oczywisty. Jeżeli charakter omyłki i okoliczności jej popełnienia wskazują, iż każdy racjonalnie działający wykonawca, który składa ofertę z zamiarem uzyskania zamówienia publicznego, złożyłby ofertę o odmiennej (poprawnej) treści, można uznać, iż omyłka ma charakter „oczywisty”. Błędem w obliczeniu ceny będzie podanie nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług.
Zamawiający może, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia poprosić o uzupełnienie.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższą kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie:
zamieszczona jest klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W wyznaczonym terminie wpłynęło siedem (7) ofert:
1. MASTER Agnieszka Burnus - Rychlewska
termin złożenia oferty: 21.03.2022 r. godz. 13:29 (drogą elektroniczną)
2. Skrivanek sp z o.o.
termin złożenia oferty: 21.03.2022 r. godz. 13:46 (drogą elektroniczną)
3. Centrum Usług Językowych Albion s.c. Damian Podleśny, Marcin Madzia
termin złożenia oferty: 22.03.2022 r. godz. 08:39 (drogą elektroniczną)
4. GROY Group Maria Groyecka-Wierzchowska
termin złożenia oferty: 22.03.2022 r. godz. 10:26 (drogą elektroniczną)
5. LEMON Krzysztof Lechowski
termin złożenia oferty: 22.03.2022 r. godz. 11:32 (drogą elektroniczną)
6. AGIT Agnieszka Rydz
termin złożenia oferty: 22.03.2022 r. godz. 11:52 (drogą elektroniczną)
7. Tomasz Sawicki
termin złożenia oferty: 22.03.2022 r. godz. 11:58 (drogą elektroniczną)
W przypadku jednej oferty nie spełniono warunków określonych w treści ogłoszenia zapytania
ofertowego. W przypadku 2 ofert poprawiono oczywiste omyłki rachunkowe.
W związku z powyższym jedna oferta nie spełniła warunków udziału w postępowaniu, natomiast sześć
ofert spełniało warunki określone w ogłoszeniu.
Wybrana oferta:
MASTER
Agnieszka Burnus – Rychlewska
ul. Bruzdowa 119 L, 02-991 Warszawa
mobile: 602 746 782
e-mail: a.burnus@jezykimaster.pl
Uzasadnienie:
Oferta uzyskała największą ilość punktów wg ustalonego kryterium wyboru ofert, a tym samym firma
MASTER Agnieszka Burnus – Rychlewska została wybrana na Wykonawcę usługi.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panią Anną Rychlicką, nr tel. 77/549 38 72
Data ważności: | 22.03.2022 |
---|
Osoba odpowiedzialna: | Katarzyna Oszańca - Kierownik Projektu LIFE |
---|
Typ: | Zakupy Program LIFE |
---|
Załączniki
Metryczka
Dokument wytworzył: | Katarzyna Oszańca - Kierownik Projektu LIFE |
---|
Data wytworzenia: | 14.03.2022 |
---|
Godzina wytworzenia: | 13:41 |
---|
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
---|