1. NAZWA PROJEKTU LUB PROGRAMU
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL - LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: zapytanie ofertowe dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł).
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)
Rodzaj zamówienia: usługa.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest
dostarczanie posiłków z obsługą (tzw. catering) w ramach realizacji projektu LIFE pn.: "Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego" LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL - LIFE19 GIE/PL/000398 (D1, E2) finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
4. WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej:
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- wykonawcy, którzy są wpisani do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 13 grudnia 2021 r. do godz. 24:00., wyłącznie w formie elektronicznej, na adres e-mail:
dos@opolskie.pl.
O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu e-mail na skrzynkę Zamawiającego.
Cena powinna zawierać takie, elementy jak jednostkową cenę netto; cenę brutto, przedstawione na załączonym do ogłoszenia formularzu, stanowiącym
załącznik nr 1. Wzór formularza ofertowego.
Cena musi uwzględniać koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- posiadać datę sporządzenia i podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
- zawierać nazwę, adres, numer NIP, numer telefonu, adres poczty elektronicznej Wykonawcy;
- zawierać cenę netto i brutto w złotych polskich;
- zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1. Wzór formularza ofertowego do zapytania ofertowego;
- zawierać uzupełnione i podpisane załączniki: załącznik nr 2. Spełnienie warunku udziału; załącznik nr 3. Wykaz wykonanych usług;
- oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
- zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Przesłanki odrzucenia oferty:
- oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem punktów 10.7 oraz 10.8 z Zapytania ofertowego.
- została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
7. KRYTERIUM WYBORU OFERT
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i uzyskała łącznie ze wszystkich kryteriów oceny ofert największą liczbę punktów.
Ocena punktowa, o której mowa powyżej zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert bądź odstąpienie od podpisania umowy po wyborze oferty najkorzystniejszej z wykonawcą, który przedstawił tę ofertę.
W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od podpisania umowy, zamawiający ma prawo zlecić realizację zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą w dalszej kolejności liczbę punktów.
Po dokonaniu wyboru Wykonawcy Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 14 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Zamawiający poprawi w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - omyłki nie budzące wątpliwości bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy ją i równie łatwo wskaże ten sam sposób jej poprawienia; o oczywistości omyłki świadczy więc kilka w/w cech, w tym sposób jej powstania – jednak ten sposób powstania musi wynikać wprost z charakteru omyłki, a nie z przeprowadzonego badania, co oznacza, że każdy powinien wskazać ten sam sposób powstania omyłki,
- oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
– niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Omyłka rachunkowa w obliczaniu ceny to omyłka w przeprowadzaniu rachunków na liczbach. Omyłka rachunkowa w obliczaniu ceny oznacza omyłkę rachunkową, która dotyczy obliczenia ceny, przy czym musi mieć ona charakter oczywisty. Jeżeli charakter omyłki i okoliczności jej popełnienia wskazują, iż każdy racjonalnie działający wykonawca, który składa ofertę z zamiarem uzyskania zamówienia publicznego, złożyłby ofertę o odmiennej (poprawnej) treści, można uznać, iż omyłka ma charakter „oczywisty”. Błędem w obliczeniu ceny będzie podanie nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług.
Zamawiający może, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia poprosić o uzupełnienie.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższą kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie:
https://bip.opolskie.pl/2018/06/ochrona-danych-osobowych/
zamieszczona jest klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.
9. INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W wyznaczonym terminie wpłynęły dwie (2) oferty:
- Sylwia Respondek (Hotel DeSilva Premium Opole) - Opole
termin złożenia oferty: 10.12.2021 r. godz. 14:01 (uzupełniona 15.12.2021 r. godz.
14:38)(drogą elektroniczną)
- Hotel - Restauracja pod Złotą Koroną P.H.U. ANFRA s.c. Anna Olak, Franciszek Flak - Opole
termin złożenia oferty: 13.12.2021 r. godz. 10:39 (drogą elektroniczną)
Wszystkie oferty spełniały warunki określone w ogłoszeniu.
Wybrana oferta:
Sylwia Respondek (Hotel DeSilva Premium Opole)
ul. Józefa Lompy 33, 46-300 Olesno
telefon: 77 540 70 00
e-mail: opole@desilva.pl
Uzasadnienie:
Oferta uzyskała największą ilość punktów wg ustalonego kryterium wyboru ofert, a tym samym firma
Sylwia Respondek (Hotel DeSilva Premium Opole) została wybrana na Wykonawcę dostawy.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panią Anną Rychlicką, nr tel. 77/549 38 72
Data ważności: | 13.12.2021 |
---|
Osoba odpowiedzialna: | Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska |
---|
Typ: | Zakupy Program LIFE |
---|
Załączniki
Metryczka
Dokument wytworzył: | Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska |
---|
Data wytworzenia: | 03.12.2021 |
---|
Godzina wytworzenia: | 11:18 |
---|
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
---|