1. NAZWA PROJEKTU LUB PROGRAMU
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL - LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464).
Rodzaj zamówienia: usługa.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie koncepcji zarządzania regionalnym programem środowiskowym (POP) na wszystkich poziomach zarządzania” w ramach realizacji projektu LIFE pn.: "Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego" LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL - LIFE19 GIE/PL/000398 (A2) poprzez:
- opracowanie koncepcji zarządzania regionalnym programem środowiskowym (POP) na wszystkich poziomach zarządzania,
- przygotowanie projektu treści merytorycznych opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego projektowania, budowy i wdrożenia Systemu IT do zarządzania regionalnym programem środowiskowym (POP) oraz przygotowywanie wyjaśnień w zakresie przedmiotu zamówienia do ewentualnych zapytań dotyczących opracowanej koncepcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie
pn.: Zapytanie ofertowe - koncepcja.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie
do 31 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej współpracy i stałego kontaktu z Zamawiającym.
5. WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej:
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Szczegóły dotyczące warunku udziału i oceny spełnienia warunków znajdują się w dokumencie
pn.: Zapytanie ofertowe - koncepcja.
6. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy składać
do 14 maja 2021 r., wyłącznie w formie elektronicznej, na adres e-mail:
dos@opolskie.pl.
O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu e-mail na skrzynkę Zamawiającego.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Zleceniodawca poprawi w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Cena musi uwzględniać koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- posiadać datę sporządzenia i podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
- zawierać nazwę, adres, numer NIP, numer telefonu, adres poczty elektronicznej Wykonawcy;
- zawierać cenę netto i brutto oraz stawkę VAT w złotych polskich;
- zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- zawierać uzupełnione i podpisane załączniki: załącznik nr 2. Spełnienie warunku udziału, załącznik nr 3. Wykaz wykonanych usług, załącznik nr 4. Wykaz osób;
- zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
8. KRYTERIUM WYBORU OFERT
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o kryteria i ustaloną punktację. Szczegóły znajdują się w dokumencie
pn.: Zapytanie ofertowe - koncepcja.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i uzyskała łącznie ze wszystkich kryteriów oceny ofert największą liczbę punktów. Ocena punktowa zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia.
9. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie:
https://bip.opolskie.pl/2018/06/ochrona-danych-osobowych/
zamieszczona jest klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panią Katarzyną Oszańcą – Kierownikiem Projektu LIFE, nr tel. 77/4483229.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
W wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęły dwie oferty:
1) Atmoterm SA
termin złożenia oferty: 14.05.2021 r. godz. 14:21 (drogą elektroniczną)
2) Opolskie Centrum Zarządzania Projektami Sp. z o.o.
termin złożenia oferty: 14.05.2021 r. godz. 18:51 (drogą elektroniczną)
Obie oferty spełniły wszystkie warunki.
Wybrana oferta:
Atmoterm SA
45-031 Opole
ul. Łangowskiego 4
e-mail: office@atmoterm.pl
Uzasadnienie:
Oferta uzyskała największą ilość punktów wg ustalonego kryterium wyboru ofert, a tym samym firma ATMOTERM SA została wybrana na Wykonawcę usługi.
Data ważności: | 14.05.2021 |
---|
Osoba odpowiedzialna: | Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska |
---|
Typ: | Zakupy Program LIFE |
---|
Załączniki
Metryczka
Dokument wytworzył: | Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska |
---|
Data wytworzenia: | 07.05.2021 |
---|
Godzina wytworzenia: | 07:59 |
---|
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
---|