W dniu 7 lipca 2025 r. została złożona przez Fundację Uniwersytetu Opolskiego oferta na realizację zadania pn. „Gala PRIMUS 2025 z Zjazdem Absolwentów UO”.
Złożoną ofertę zamieszcza się:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego;
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Departamentu Edukacji i Rynku Pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Ozimska 19, 45-057 Opole;
- na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego pod adresem: opolskie.pl
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 21 lipca 2025 r., w jednej z wybranych form:
- mailowo na adres: dep@opolskie.pl;
- osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
- punkcie informacyjno-kancelaryjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Ostrówek 5-7, 45-088 Opole,
- Departamencie Edukacji i Rynku Pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Ozimska 19 w Opolu, VIII piętro, pok. 835;
- listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego: ul. Ostrówek 5, 45-088 Opole.
Data ogłoszenia: | 14-07-2025 |
---|---|
Data ważności: | 22-07-2025 |
Osoba odpowiedzialna: | Bartosz Medyk – Dyrektor Departamentu Edukacji i Rynku Pracy |
Załączniki
Metryczka
Wytworzono: | 07.07.2025 |
---|---|
Wytworzono przez: | Fundacja Uniwersytetu Opolskiego |
Opublikowano: | 14.07.2025, 14:47 |
Opublikowano przez: | Marta Zwardoń |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 16 |
Rejestr zmian
-
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. „Gala PRIMUS 2025 z Zjazdem Absolwentów UO”.
- Utworzono:
- 14.07.2025, 14:47
- Utworzono przez:
- Marta Zwardoń
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Marta Chałupka-Woźniak, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 54 16 444.