Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. Zakup ubrań specjalnych zniszczonych podczas działań powodziowych we wrześniu 2024r.

W dniu 17 listopada 2024 r. została złożona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Baborowie oferta na realizację zadania publicznego pn. Zakup ubrań specjalnych zniszczonych podczas działań powodziowych we wrześniu 2024r.Złożoną ofertę zamieszcza się:
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Samorządu Województwa Opolskiego
2) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
3) na stronie internetowej Samorządu Województwa Opolskiego, pod adresem www.opolskie.pl.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r., poz. 1491) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 26 listopada 2024 r., w jednej z wybranych form:
1) mailowo na adres: ddo@opolskie.pl
2) osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
a) punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Ostrówek 5-7, w Opolu,
b) Departamencie Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu,
3) listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Ostrówek 5-7, 45-082 Opole.
Dla zachowania terminu wniesienia uwag, liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:19-11-2024
Data ważności:26-11-2024
Osoba odpowiedzialna:Aleksandra Zwarycz - Zastępca Dyrektora Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 19.11.2024
Wytworzono przez: Ochotnicza Straż Pożarna w Baborowie
Opublikowano: 19.11.2024, 13:25
Opublikowano przez: Agnieszka Janus
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 9

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry