W dniu 30 października 2023 r. została złożona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Starym Oleśnie oferta na realizację zadania publicznego pn. „Wymiana węży”
Złożoną ofertę zamieszcza się:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego;
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego,
adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole; - na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego pod adresem: opolskie.pl.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia,
tj. do dnia 13 listopada 2023 r., w jednej z wybranych form:
- mailowo na adres: bdo@opolskie.pl;
- osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
- punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Piastowska 14, w Opolu;
- Biurze Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu;
- listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
Dla zachowania terminu wniesienia uwag liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
Data ogłoszenia: | 06-11-2023 |
---|---|
Data ważności: | 13-11-2023 |
Osoba odpowiedzialna: | Barbara Kamińska - Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego |
Załączniki
Metryczka
Wytworzono: | 06.11.2023 |
---|---|
Wytworzono przez: | Ochotnicza Straż Pożarna w Starym Oleśnie |
Opublikowano: | 06.11.2023, 10:12 |
Opublikowano przez: | Agnieszka Janus |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 18 |
Rejestr zmian
-
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. Wymiana węży
- Utworzono:
- 06.11.2023, 10:12
- Utworzono przez:
- Agnieszka Janus
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.