XVII sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 17 czerwca 2025 r.

 

PORZĄDEK OBRAD
XVII SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 17 czerwca 2025 r.

(stan 03.06.2025r.)

Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Powołanie sekretarza obrad.
  5. Przyjęcie protokołu XVI sesji Sejmiku Województwa Opolskiego.
  6. Informacja Przewodniczącego Sejmiku Województwa Opolskiego z prac między sesjami.
  7. Sprawozdanie z prac Zarządu Województwa Opolskiego.
  8. Informacja o interpelacjach złożonych między sesjami.
  9. Interpelacje i zapytania.
  10. Rozpatrzenie Raportu o stanie Województwa Opolskiego w 2024 rok:
    1. przedstawienie Raportu o stanie Województwa Opolskiego w 2024 rok.
    2. debata nad Raportem o stanie Województwa Opolskiego w 2024 rok.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Zarządowi Województwa Opolskiego wotum zaufania.
  12. Rozpatrzenie sprawozdań oraz zapoznanie się z opiniami i informacjami:
    1. sprawozdaniem z wykonania budżetu Województwa Opolskiego za rok 2024, wraz ze sprawozdaniami z wykonania planów finansowych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, samorządowych instytucji kultury i samorządowych osób prawnych utworzonych na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych za 2024 rok, oraz informacją z udzielonych w 2024 roku ulg w spłacie należności, przypadających Województwu Opolskiemu lub jego jednostkom organizacyjnym;
    2. sprawozdaniem finansowym Województwa Opolskiego za 2024 rok.
    3. opinią z badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta,
    4. informacją Komitetu Audytu,
    5. opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Województwa Opolskiego za 2024 rok,
    6. informacją o stanie mienia Województwa Opolskiego za 2024 rok,
    7. stanowiskiem Komisji Rewizyjnej.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Województwa Opolskiego za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 rok.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Województwa Opolskiego z tytułu wykonania budżetu Województwa Opolskiego za rok 2024.
  15. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2024-2030,
    2. zmiany budżetu Województwa Opolskiego na 2024 rok.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XX/136/2000 Sejmiku Województwa Opolskiego z 27 czerwca 2000 r. w sprawie utworzenia wojewódzkiej samorządowej jednostki organizacyjnej pod nazwą „Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu” oraz nadania statutu.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendium dla uczniów szkół i placówek kształcenia zawodowego i artystycznego w ramach projektu „Marszałkowski Program Stypendialny dla uczniów szkół i placówek kształcenia zawodowego województwa opolskiego”, realizowanego w ramach działania 5.8 Programy pomocy stypendialnej, programu regionalnego FEO 2021-2027.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendium dla uczniów szkół i placówek kształcenia ogólnego w ramach projektu pn. „Marszałkowski Program Stypendialny dla uczniów szkół i placówek kształcenia ogólnego województwa opolskiego”, realizowanego w ramach działania 5.8 Programy pomocy stypendialnej, programu regionalnego FEO 2021-2027.
  19. Informacji „Ocena zasobów pomocy społecznej Województwa Opolskiego w 2024 roku.
  20. Sprawozdanie z realizacji uchwał Sejmiku Województwa Opolskiego podjętych w I kwartale 2025 rok.
  21. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  22. Wolne wnioski.
  23. Komunikaty.
  24. Zamknięcie obrad.

Metryczka

Wytworzono: 03.06.2025
Wytworzono przez: Dyrektor Biura Sejmiku - Damian Cedro
Opublikowano: 03.06.2025, 14:14
Opublikowano przez: Radosław Nowosielecki
Zmodyfikowano: 05.06.2025, 12:23
Zmodyfikowano przez: Radosław Nowosielecki
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 43

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Marta Chałupka-Woźniak, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 54 16 444.

Przewiń do góry