Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. e-OSP Opole-Gosławice – Cyfrowe Wsparcie Działań Ratowniczych

W dniu 17 stycznia 2025 r. została złożona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Opolu-Gosławicach oferta na realizację zadania publicznego pn. e-OSP Opole-Gosławice – Cyfrowe Wsparcie Działań Ratowniczych.

Złożoną ofertę zamieszcza się:

  • w Biuletynie Informacji Publicznej Samorządu Województwa Opolskiego
  • na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego,
    adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
  • na stronie internetowej Samorządu Województwa Opolskiego, pod adresem opolskie.pl.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. 2024 r. poz. 1491 z późn zm.) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 29 stycznia 2025 r., w jednej z wybranych form:

  • mailowo na adres: ddo@opolskie.pl
  • osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
    1. punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu,
      Ostrówek 5-7, w Opolu,
    2. Departamencie Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209
      w Opolu,
  • listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14,
    45-082 Opole.

Dla zachowania terminu wniesienia uwag, liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:22-01-2025
Data ważności:29-01-2025
Osoba odpowiedzialna:Monika Jodko - Kierownik w Departamencie Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 22.01.2025
Wytworzono przez: Ochotnicza Straż Pożarna w Opolu - Gosławicach
Opublikowano: 22.01.2025, 08:48
Opublikowano przez: Agnieszka Janus
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 2

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry