System sprawozdawczy w zakresie monitorowania postępów realizacji celów Programu ochrony powietrza obejmuje wszystkie jednostki samorządowe, w tym podległe im jednostki organizacyjne. Sprawozdanie w zakresie działań naprawczych powinno obejmować wszystkie działania ujęte w harmonogramie rzeczowo-finansowym, a także działania wspomagające realizowane warunkowo oraz zadania wynikające z Planu Działań Krótkoterminowych.
Wójt, burmistrz, prezydent i starosta oraz inne podmioty są zobowiązane do sporządzania sprawozdania z realizacji działań naprawczych w danym roku kalendarzowym i przekazywania ich do Marszałka Województwa Opolskiego w terminie do dnia 15 lutego każdego roku (za rok poprzedni tzn. za okres 1 stycznia – 31 grudnia 2022r.)
Tabele sprawozdawcze stanowią narzędzie monitorowania realizacji Programu ochrony powietrza dla terenu województwa opolskiego mającego na celu osiągnięcie poziomów dopuszczalnych substancji w powietrzu uchwalonego:
- Uchwałą nr XX/193/2020 Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie przyjęcia „Programu ochrony powietrza dla województwa opolskiego”
Wypełnione tabele sprawozdawcze (zbiorcze: gmina/starostwo) za rok 2022 w formie edytowalnej (plik XLS) należy przesyłać na adres:
Kontakt telefoniczny:
Departament Ochrony Środowiska, Zespół Polityki Ekologicznej, Kamil Nowak, tel. 77 4483 276
Załączniki
Metryczka
Wytworzono: | 05.12.2022 |
---|---|
Wytworzono przez: | Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska |
Opublikowano: | 05.12.2022, 08:56 |
Opublikowano przez: | Kamil Nowak |
Zmodyfikowano: | 30.05.2023, 11:06 |
Zmodyfikowano przez: | Kamil Nowak |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 420 |
Rejestr zmian
-
Sprawozdanie z realizacji POP – 2022
- Uaktualniono:
- 30.05.2023, 11:06
- Uaktualniono przez:
- Kamil Nowak
-
Sprawozdanie z realizacji POP – 2022
- Utworzono:
- 05.12.2022, 08:56
- Utworzono przez:
- Kamil Nowak
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.