Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. „Wakacyjny Koncert Gwiazd”

W dniu 08.07.2022 r. została złożona przez Stowarzyszenie BLUESTAR EVENT, oferta na realizację zadania publicznego pn. „Wakacyjny Koncert Gwiazd”, stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Złożoną ofertę zamieszcza się:

  • w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego;
  • na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: Piastowska 14, 45-082 Opole;
  • na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, pod adresem: https://www.opolskie.pl/

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1327), każdy w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 15.07.2022 r., w jednej z wybranych form:

  • mailowo na adres dkd@opolskie.pl,
  • osobiście, w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, w:
    1. punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Piastowska 14 w Opolu,
    2. Departamencie Kultury i Dziedzictwa Regionalnego, ul. Żeromskiego 3 w Opolu,
  • listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.

 

Dla zachowania terminu wniesienia uwag liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:08-07-2022
Data ważności:15-07-2022
Osoba odpowiedzialna:Agnieszka Kamińska - Dyrektor Departamentu Kultury i Dziedzictwa Regionalnego

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 08.07.2022
Wytworzono przez: Stowarzyszenie BLUESTAR EVENT
Opublikowano: 08.07.2022, 14:28
Opublikowano przez: Bartosz Swoboda
Zmodyfikowano: 12.08.2022, 11:43
Zmodyfikowano przez: Bartosz Swoboda
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 28

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry